سایت مرجع دانلود پروژه پایان نامه مقاله

دانلود انواع مقاله، پایان نامه، پروژه، گزارش کارآموزی، طرح توجیهی و ...

سایت مرجع دانلود پروژه پایان نامه مقاله

دانلود انواع مقاله، پایان نامه، پروژه، گزارش کارآموزی، طرح توجیهی و ...

کلمات کلیدی

دانلود طرح توجیهی

دانلود گزارش کارآموزی

دانلود پروژه کارآفرینی

دانلود طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی

دانلود مقاله

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

گزارش کارآموزی

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

دانلود گزارش کارآموزی برق

دانلود گزارش کارآموزی رشته مهندسی برق در شرکت برق

دانلود گزارش کارآموزی شرکت برق

دانلود مقاله شبکه های عصبی مصنوعی

دانلود مصاحبه آزمون استخدامی رشته های برق

دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی برق

دستگاه تراش

برنامه نویسی دستگاه تراش

برنامه نویسی دستگاه تراش با کنترلر SINUMERIK

دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس کافی نت

طرح توجیهی تاسیس کافی نت

دانلود طرح توجیهی تاسیس کافی نت

تولید رب گوجه فرنگی

طرح توجیهی تولید رب گوجه فرنگی

دانلود طرح توجیهی تولید رب گوجه فرنگی

دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید پودر انواع میوه

دانلود طرح توجیهی تولید پودر انواع میوه

دانلود پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی

دانلود تحقیق پیرامون کارآفرینی در ایران

دانلود تحقیق

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون کارآفرینی در ایران

بایگانی

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

برنامه نویسی دستگاه تراش با کنترلر SINUMERIK


برنامه نویسی دستگاه تراش با کنترلر SINUMERIK

در این فایل آموزشی تمامی G کدها و M کدها و سیکل ها و پارامترهای دستگاه تراش با کنترلر زیمنس به طور کامل آموزش داده شده است . بهترین و کامل ترین مرجع کدنویسی است که برای برنامه نویسان سی ان سی کار و دانشجویان ساخت و تولید بسیار مفید است .

فهرست :

  • فهرست G کدها
  • فرمان های پارامتری تراشکاری
  • سیکل های کاری دستگاه تراش با کنترلرهای SINUMERIK801/ 802S / 802C /802 SE
  • سیکل های کاری دستگاه تراش با کنترلرهای SINUMERIK 802D / 810 /840D
  • لیست M کدها (کدهای کمکی)
  • انواع برنامه
  • معرفی وآموزش کامل G کدها ی دستگاه تراش
  • آموزش کامل فرمان های پارامتری تراشکاری
  • آموزش کامل سیکل های کاری دستگاه تراش با کنترلرهای SINUMERIK 802D / 810 /840D
...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 39


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود طرح توجیهی تاسیس کافی نت


چکیده طرح: افزایش روزافزون کاربرد رایانه در عصر حاضر ، منجر به ورود آن به حریم زندگی روزمرة افراد شده است .چنانکه امروزه بکارگیری کامپیوتر در زندگی عادی تنها معطوف به زمانی نیست که صرف کار با یک دستگاه رایانه شخصی می‌شود بلکه با استفاده از هر یک از وسایل الکترونیکی منزل یا محل کار یا حتی رانندگی با خودرو ، مشغول بکارگرفتن یک یا چند پردازنده هستیم. شکل گیری و گسترش شبکه جهانی اینترنت ، نقطه عطفی در تاریخ دانش بشری به شمار می‌آید . در حال حاضر با استفاده از امکانات وسیعی که « وب » در دسترس قرار داده است، مفهوم « دهکده جهانی » بیش از هر زمان دیگری ملموس به نظر می رسد. با استفاده از این تکنولوژی، امکان ارتباط مستقیم از هر نقطه در جهان با هر نقطه دیگری بدون توجه به مسافت و ملیت فراهم آمده ، از دیگر سو منابع عظیم اطلاعاتی قابل دستیابی از اینترنت ، امکان پژوهش در مورد هر موضوعی را برای دانشجویان و دانش پژوهان فراهم نموده است. چنین کاری بدون استفاده از اینترنت مستلزم سفرهای طولانی و متعدد به منظور استفاده از منابع اطلاعاتی در چهارگوشه جهان خواهد بود. علیرغم وجود محسنات فوق الذکر ، استفاده از اینترنت مستلزم وجود امکاناتی از قبیل رایانه، خط تلفن یا خط مستقیم ماهواره ای می باشد . به منظور ایجاد امکان دسترسی همگانی به شبکه جهانی « کافی نت » ها به وجود آمده اند. کافی نت مرکزی است که با فراهم آوردن امکانات لازم برای استفاده از اینترنت، بهره گیری از چنین منبعی را برای عموم مردم ممکن می سازد. این مراکز علاوه بر این که موجب افزایش سطح عدالت اجتماعی می گردند با توجه به حجم روزافزون تقاضای کاربری اینترنت دارای توجیه مناسب اقتصادی نیز می باشند

موضوع طرح :  کافی نت

ظرفیت طرح : شش دستگاه رایانه متصل به شبکه

محل اجرای طرح :  قابل اجرا در مناطق شهری سراسر کشور

سرمایه گذاری کـل:  ... میلیون ریال

سهم آوردة متقاضی:  ... میلیون ریال

سهم تسهیلات: ... میلیون ریال

دورة بازگشـت سرمایه:  سی و یک ماه

اشتغالزایی :  هفت نفر

...

 

فرمت فایل: (ورد 2003) DOC
تعداد صفحات: 22

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود طرح توجیهی تولید رب گوجه فرنگی


چکیده طرح : در این طرح، سعی شده که برای یک واحد تولیدی رب گوجه فرنگی ارزیابی سرمایه، بازار کار و اشتغالزائی بررسی گردد. در بخش ارزیابی سرمایه گذاری طرح، سعی شده از حداقل امکانات لازم جهت تولید استعلام نرخ و نوع صورت گرفته و سپس هزینه شود. در بخش بازار کار، تمام عوامل مؤثر بر تولید مطلوب و عرضه و فروش محصول بررسی شود تا سهم بیشتری از بازار در اختیار گرفته شود. اشتغالزائی طرح نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم بررسی شده و سعی شده با عدم اتلاف سرمایه در بخش های دیگر اشتغالزایی مستقیم بیشتر مد نظر قرار گیرد. هدف ابتدایی از این طرح، پیدا کردن روش های توجیه پذیر در مورد تولید با کیفیت ربّ گوجه فرنگی است به طوری که این محصول بتواند ضمن عرضه در سطح وسیع بازار به خوبی از لحاظ کیفیت پاسخگوی پسند مشتری باشد. مأموریت این طرح اشتغالزایی مناسب، کیفیت عالی تولید و رقابت کیفی و نرخی با دیگر رقباست. مهمترین اصل این طرح ۳ عنصر سرمایه گذاری بهتر، کیفیت محصول، و اشتغالزائی است.

...

 

فرمت فایل: DOC (ورد 2003)
تعداد صفحات: 38

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید پودر انواع میوه


طرح توجیهی تولید پودر میوه

چکیده طرح : حفظ و نگهداری محصولات غذایی با توجه به رشد جمعیت و کمبود مواد غذایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و روز به روز اهمیت جلوگیری از اتلاف مواد غذایی و طولانی نمودن زمان ماند آنها بدلیل رشد صادرات و بدست آوردن بازارهای پایدار بیشتر نمایان میگردد. معمولا در فراوری میوه ها، تولید کنسانتره و آب آن مورد توجه خاص می باشد، ولی غالبا بازار کنسانتره ها و آب میوه ها در داخل و خارج از کشور دچار نوسانات زیادی می شود و بعلت کوتاه بودن نسبی زمان ماند آن، ضایعات زیاد و خسارات بسیار بالایی را بر تولیدکنندگان آن وارد می سازد به این دلیل تولید پودر میوه موجب جلوگیری از هدر رفتن آن میشود . روش خشک کردن و پودر کردن در صنایع غذایی یکی از بهترین و قدیمی ترین روشهای نگهداری مواد غذائی است.در این روش هزینه عمل آوری نسبت به سایر روشها کمتر بوده و پس از عمل آوری ، نگهداری محصولات نیازی به تاسیسات برودتی و سردخانه و غیره ندارد و محصولات در انبار مناسب قابلیت نگهداری را دارند . یکی دیگر از اولویتهای روش خشک و پودر کردن میوه ها نسبت به سایر روشها کاهش شدید وزن و حجم محصولات است که این امر در مسائل ترابری و حمل ونقل و در زمینه حجم اشغالی انبارها خبلی مقرون بصرفه می باشد. افزایش ماندگاری آنها از طریق کاهش فعالیت آبی و کاهش روند رشد میکروبی آنها از دیگر مزایای این محصولات می باشد. تنها مشکلی که همراه با پودر میوه ها می باشد خاصیت جذب آب و خاصیت ترموپلاستیکی آنهاست که باعث ایجاد مسائلی از قبیل چسبندگی ، کلوخه شدن و مشکل بودن جابجایی بدون بسته بندی مناسب می شود. این موارد با افزودن یکسری از افزودنی ها جهت سهولت خشک کردن و بهبود خواص انتقالی و ذخیره سازی پودر مرتفع میشود. محصولات طرح ،تولید انواع پودر میوه میباشد. از جمله پودر میوه پرتقال، لیمو، موز، توت فرنگی و هلو. این محصولات به صورت پودر نرم در کیسه های پلی اتیلنی یک و پنج کیلوئی بسته بندی میشوند. پودر میوه در صنایع غذائی مورد استفاده قرار میگیرد و در تولید کلیه موادی که طعم ، عطر و رنگ میوه مورد نیاز باشد مصرف میشود.علاوه براین به عنوان پودر نوشیدنی نیز با اضافه کردن آب به آن قابل استفاده میباشد.

...

 

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 70

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود تحقیق و مقاله پیرامون کارآفرینی در ایران


چکیده مقاله : بطور ساده کارآفرین به شخص حقیقی یا حقوقی ای گفته می شود که توانایی تحمل ریسک – اغلب مالی – را دارد و میتواند یک ایده اولیه را به یک فعالیت اقتصادی تبدیل کند. همه ما می توانیم یک کارآفرین باشیم، چه کارمند، چه کشاورز و … در هر پست و مقامی که باشیم در راه انجام فعالیت های خود می توانیم کارآفرین بوده و ایده های خود برای بهبود انجام کارها را به واقعیت تبدیل کنیم.  یک کشاورز می تواند با راه اندازی روشهای جدید کاشت، آبیاری، نگهداری و … کمیت یا کیفیت محصولات خود را بالا ببرد. یک کارمند می تواند برای انجام فعالیت های روزانه و البته در چهارچوب اختیارات خود روشهای جدیدی را اختیار کند تا انجام کارها برای خود و ارباب رجوع سریعتر و با کیفیت بالاتری صورت پذیرد. یک مهندس یا شرکت می تواند با قبول هزینه های تولید آزمایشگاهی، نمونه ای از یک محصول را تولید کرده و در صورت مفید بودن آنرا تولید انبوه نماید و به جامعه خود خدمت کند. یک مربی تیم فوتبال می تواند با اتخاذ روشهای مدیریتی و arrange یک تیم به موفقیت های بسیار دست پیدا کند و ….

فهرست :

•          مفهوم کار آفرینی

•          کار آفرینی در ایران

•          جایگاه کار آفرینی در جامعه ما

•          چرخه عمر کار آفرینی

•          کار آفرینی و توسعه

•          کار آفرینی اجتماعی

•          خانواده و کار آفرینی

...

فرمت فایل: PPT (پاورپوینت)
تعداد صفحات: 58

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود طرح توجیهی طراحی صفحات وب و نرم افزار


شرح مختصر : طرح توجیهی و کارآفرینی جهت تاسیس یک بنگاه خدماتی و ارائه خدمات و فعالیت های کامپیوتری به همراه هزینه، لوازم مورد نیاز و سود و غیره …

زمینه فعالیت ها :

  • ۱ –  تولید انواع نرم افزار شامل: حسابداری ، اموزشی ، انبارداری و …
  • ۲ – ایجاد کافی نت
  • ۳ – طراحی صفحات وب - طراحی نرم افزار
  • ۴ – مونتاژ و فروش کامپیوتر وارائه خدمات سخت افزاری
  • ۵ –  نصب شبکه ISP   و پشتیبانی خدمات آن
  • ۶ – ارائه خدمات تعمیرات ونگهداری تجهیزات کامپیوتری برای شرکتها
  • ۷ – اتوماسیون اداری و همچنین انجام خدمات پرینت وکپی
  • ۸ –    کپی سی دی و  رایت
  • و ...
...
فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 17

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ماکارونی


چکیده طرح :  امروزه برای ثبت یک شرکت، تعاونی، دریافت وام، حمایت دولت، دریافت برخی گواهی نامه ها و استانداردها برای کسب و کار، ارائه ی طرح فنی توجیحی اقتصادی مناسب الزامی است. در این بین افرادی که به این کار تخصص دارند درآمد خوبی کسب می کنند. شما می توانید با استفاده از این مجموعه علاوه بر اینکه طرح توجیهی خودتان را طراحی می کنید با طراحی طرح دیگران به کسب سود و درآمد بپردازید.

توجه » این طرح شامل سه طرح مجزا برای تولید ماکارونی با ظرفیت تولید سالانه 1000 تن ، 1200 تن و 1500 تن می باشد. شما با دانلود این طرح سه طرح جداگانه در یک فایل فشرده دریافت خواهید کرد.

 فهرست طرح دوم 1200 تن در سال :

  • ظرفیت تولید : ۱۲۰۰ تن در سال
  • مواد اولیه مصرفی : آرد مخصوص ماکارونی ، سلفون ، کلر و …
  • اشتغال زایی : ۱۸ نفر
  • سرمایه گذاری کل در سال ۸۵ : ۵۲۲۰ میلیون ریال
  • سرمایه گذاری ثابت : ۴۷۰۰ میلیون ریال
  • برگشت سرمایه : ۳۲ ماه
  • نرخ بازدهی سرمایه : ۳۸%
  • زمین مورد نیاز : ۷۰۰۰ متر مربع
  • -          مقدمه
  • -          ماکارونی ساده و ماکارونی تخم مرغی
  • -          ماکارونی تو پر و ماکارونی تو خالی
  • -          نحوه ساخت ماکارونی
  • -          ارزش غذایی ماکارونی
  • -          فرایند تولید ماکارونی
  • -          برآورد سرمایه گذاری ثابت ( زمین و ساختمان ها و محوطه سازی و … )
  • -          برآورد تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز
  • -          برآورد وسایل نقلیه مورد نیاز
  • -          برآورد تجهیزات اداری و کارگاهی
  • -          برآورد هزینه مواد اولیه
  • -          برآورد هزینه های حقوق و دستمزد
  • -          هزینه سوخت و انرژی
  • -          استهلاک و نگهداری
  • -          محاسبه نقطه سر به سر
  • -          محاسبه سود ناویژه
  • -          محاسبه سود ویژه
  • -          محاسبه سود عملیاتی
  • -          نرخ برگشت سرمایه و …
...

 

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 20 - 20 - 20

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چسب پی وی سی


چکیده طرح : انسان از زمان های قدیم از صمغ درختان و گیاهان عنوان چسب استفاده می کرده است و تا اواخر قرن ١٩ همه چسب های مورد استفاده بشر منشاء گیاهی و حیوانی داشتند و از انواع نشاسته و یا پروتئینهای حیوانی ساخته می شوند. اولین بار در دهه ١٩٣٠ گلداشمیت در آلمان و باکلند در آمریکا موفق به تولید چسب های مصنوعی از رزین فنل فرمالدئید شدند که جهت تولید فیبر فشرده از خاک اره و قطعات قالبگیری بکار می رفت و پس از آن نیز از رزین های اوره فرمالدئید به عنوان چسب در ساخت ورقه های نئوپان استفاده شد. ساخت چسب ها از پلیمرهای مصنوعی در زمان جنگ جهانی دوم و پس از آن توسعه بسیاری یافت و تاکنون بطور روز افزون در حال گسترش است. چسب پی وی سی جهت اتصال قطعات مختلف پلاست یک پی وی سی (پلی و نیل کلر اید) مورد استفاده قرار میگیرد. این پلاست یک از جمله پر مصرف ترین پلاستیک ها در جهان می باشد و برای همه آنها استفاده کرد و چسباندن بعضی از آنها بسیار حساس و دشوار می باشد.

فهرست :

  • معرفی چسب پی وی سی
  • تعرفه گمرکی چسب پی وی سی
  • شرایط واردات
  • بررسی استاندارداهای ملی و بین المللی
  • قیمت داخلی
  • کاربردهای چسب پی وی سی
  • محصولات جایگزین
  • اهمیت استراتژیک تولید چسب پی وی سی
  • کشورهای عمده تولید کننده چسب پی وی سی
  • تولید کنندگان عمده جهان و ظرفیت آنها
  • وضعیت عرضه و تقاضای چسب پی وی سی
  • بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون و محل واحد ها و معرفی شرکت های
  • سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید چسب پی وی سی
  • وضعیت طرح های در دست اجرا برای چسب پی وی سی
  • بررسی روند واردات در سال های گذشته
  • بررسی روند مصرف
  • بررسی روند صادرات در سال های برنامة سوم
  • پیش بینی نیاز به چسب پی وی سی
  • بررسی فنی طرح تولید چسب پی وی سی
  • بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها
  • بررسی و تعیین حداقل حداقل ظرفیت اقتصادی و برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز
  • میزان مواد اولیه مورد نیاز سالانه و محل تامین آن از خارج یا داخل کشور
  • پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح چسب پی وی سی
  • وضعیت تامین نیروی انسانی طرح چسب پی وی سی
  • بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت و امکانات مخابراتی مورد نیاز برای طرح تولید چسب پی وی سی
  • حمایت های اقتصادی و بازرگانی
  • تجزیه تحلیل نهائی
  • مراجع
...
فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 41

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید صفحه کلید کامپیوتر


طرح توجیهی تولید صفحه کلید

چکیده طرح توجیهی : طرح حاضر مطالعه امکان سنجی مقدماتی برای احداث کارخانه صفحه کلید کامپیوتر است. رشد روزافزون کامپیوتر محصولات و قطعات وابسته به آن را دارای بازار مناسب ساخته و سبب شده که صنایع وابسته به رایانه از اهمیت ویژه برخوردار شود . یکی از قطعات مورد نیاز برای هر رایانه صفحه کلید است که اساسی ترین راه انتقال داده به کامپیوتر می باشد. نیاز بازار ایران به این محصول همانند کامپیوتر در حال افزایش است . علاوه بر آن تنوع در کاربرد و شکل آن سبب شده که انواع مختلف کی برد در بازارهای جهان و همچنین ایران وجود داشته باشد نتایج بررس ی های مقدماتی نشان می دهد که طرح به حدود ۱۳۶۰۰ میلیون ریال سرمایه ثابت نیازمند است . اگرچه در صورت استفاده از تکنولوژی مناسب، ا مکان صادرات محصول وجود دارد اما در شرایط فعلی به دلیل وجود انواع مارک های ارزان قیمت وارداتی در بازار ایران و بالا بودن هزینه دستمزد در ایران نسبت به بعضی از کشورهای جنوب شرقی آسیا، ساخت فیزیکی کامل محصول در بازار ایران توجیه ندارد مگر آنکه از واردات بی رویه جلوگیری شده و محصول با کیفیت بسیار خوب و متنوع عرضه شود . در این صورت نه تنها طرح توجیه دارد که امکان صادرات نیز برای آن متصور است.

فهرست :

  • خلاصه مدیریتی
  •  هدف
  •  ضرورت و اهمیت
  •  معرفی محصول
  •   صفحه کلید کامپیوتر
  •   موارد مصرف و کاربرد صفحه کلید کامپیوتر
  •   اهمیت صنعت در جهان
  •   استاندارد های صفحه کلید
  •   کالاهای جایگزین صفحه کلید
  •  مطالعات مقدماتی بازار
  •   حجم بازار بین المللی و تولید کنندگان عمده
  •   بازار داخلی و رقبای آن
  •   واحدهای تولیدی داخلی و مارک های موجود در بازار
  •   صادرات و واردات محصول و شرایط آن
  •  بهای محصول
  •   جمع بندی بازار
  •  مشخصات فنی
  •   اجزاء تشکیل دهنده محصول
  •   انواع صفحه کلید
  •   تکنولوژی صفحه کلید
  •   مواد اولیه ع مورد نیاز و محل تامین آن
  •   مکان پیشنهادی برای اجرای طرح
  •   نیروی انسانی مورد نیاز
  •   حمایت های اقتصادی و بازرگانی موجود
  •  تحلیل مالی و اقتصادی
  •   ظرفیت تولید طرح و سهم از بازار
  •   برآورد هزینه های ثابت
  •   درآمدها
  •   تحلیل و پیش بینی عملکرد مالی
...

 

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 33

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی (تمامی سوالات)


((دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی به طور کامل))

مجموعه ای کامل از سوالات آزمون آئین نامه راهنمایی و رانندگی

شما با تسلط به این مجموعه دیگر نیازی به مطالعه منابع دیگر ندارید.

بیش از 500 سوال  به همراه جواب

با مطالعه این مجموعه می توانید با آمادگی کامل در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی شرکت کنید.

در این مجموعه تمامی سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی گنجانده شده است.

 

پرداخت آنلاین توسط تمامی کارت های عضو شبکه شتاب

...
فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 170

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید